Papier firmowy, ulotka, szyld

Wszystkie materiały – takie jak papier firmowy czy ulotki – przeznaczone do promocji i reklamy danej firmy, instytucji czy organizacji, powinny cechować się profesjonalnym designem. Ważne jest również to, aby były one ze sobą spójne. Powinna je łączyć między innymi kolorystyka czy wykorzystywane symbole. Najważniejszym z nich jest logo.

Po co potrzebne jest logo

Logo dla firmy jest ważnym elementem jej identyfikacji wizualnej. Znak odróżniający dane przedsiębiorstwo czy organizację spośród innych, pomaga w zapamiętaniu marki. Logo pomaga łatwo odróżnić np. ulotkę sklepu z biżuterią od ulotek konkurencyjnych firm z tej samej branży. Dlatego należy je umieszczać na wszelkich materiałach reklamowych. Posiadanie logo to także symbol wiarygodności i profesjonalizmu dla potencjalnych kontrahentów czy klientów.

Logo wykorzystywano już w starożytnej Grecji, jednakże rozwój tej branży w takiej formie, jaką obecnie znamy, datuje się na początek XX wieku. Wraz z rozwojem gospodarki i technologii, narodziła się potrzeba odróżnienia od konkurencji. Apple, Facebook, Chanel, Nike – ich logo znają wszyscy. Profesjonalny symbol reprezentujący firmę potrzebny jest każdej, nawet najmniejszej firmie czy instytucji, której zależy na uznaniu w oczach klientów.

Papier firmowy, baner, wizytówka – gdzie umieszczać logo

Logo firmy może być umieszczane na przykład:

– na szyldzie – unikalne logo będzie dobrze widoczne nawet z dalszej odległości, wskazując klientom siedzibę firmy;

– w internecie – na stronie WWW danego przedsiębiorstwa, firmowym blogu, na profilach firmy w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram;

– na papierze firmowym – projekt papieru firmowego powinien zawierać logo, aby korespondencja np. z partnerami biznesowymi sprawiała dobre wrażenie i wyróżniała się profesjonalnym wyglądem;

– na wizytówkach – firmowe wizytówki to doskonałe miejsce na umieszczenie logo, które przyciągnie wzrok i łatwo zapadnie w pamięć;

– na wszelkich materiałach reklamowych – projekt ulotki, banera czy gadżetów firmowych powinien zawierać logo, aby łatwo identyfikować firmę;

– na produktach – jeśli tylko to możliwe, logo powinno być umieszczane na produktach wytwarzanych przez firmę, np. na metkach odzieżowych, na opakowaniach kosmetyków czy na sprzęcie elektronicznym;

– na opakowaniach – to propozycja nie tylko dla producentów, ale także dla sklepów, w których można kupić produkty różnych marek.

Skąd wziąć profesjonalne logo firmy

Mówi się, że dobre wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego warto jest zlecić przygotowanie logo profesjonalistom. Doświadczenie w branży sprawia, że firma projektująca logo stworzy projekt idealnie dopasowany do potrzeb danej instytucji, organizacji czy przedsiębiorstwa.

Zaprojektowanie logo można zlecić przez internet. Na stronie Robimylogo.pl można to zrobić szybko i wygodnie. Atrakcyjna i zróżnicowana oferta cenowa obejmuje od 1 do 4 propozycji projektu logo wraz z poprawkami.

W celu zamówienia projektu logo, należy przesłać opis firmy czy instytucji, jej misji i wartości, a także swoje oczekiwania np. co do kolorów czy kroju pisma. Logo zamawiane na stronie Robimylogo.pl może być tylko w formie typograficznej lub zawierać także projekt graficzny. Po otrzymaniu projektu można go zaakceptować lub poprosić o drobne poprawki. Dzięki temu logo będzie idealnie dopasowane do potrzeb konkretnej firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here