Kreowanie marki – czy warto zainwestować w dobry projekt logo?

0
2263

Logo to znak graficzny, który pozwala na kreowanie marki poprzez wyrażenie jej charakteru, systemu wartości oraz specyfiki działalności. Stanowi swego rodzaju symbol, a zarazem skrót myślowy, przedstawiający najważniejsze idee oraz pomysły firmy. Dobry projekt logo nie jest wyłączenie bezpośrednią ilustracją branży powiązanej z marką, ale również wizualnym przedstawieniem jej osobowości. Znak towarowy to jednocześnie najtańsze i najbardziej praktyczne narzędzie marketingowe.

Cele stosowania znaku towarowego

Znak towarowy spełnia funkcję przede wszystkim identyfikacyjną. Pozwala na wizualne wyróżnienie marki, a także nadanie jej indywidualnych, wzbudzających odpowiednie skojarzenia cech. Odróżnia firmę od konkurencji, podnosząc zarazem jej wartość w świadomości odbiorców. Dobry znak towarowy zapewnia jednak nie tylko pożądaną rozpoznawalność – może się również stać prawdziwym gwarantem jakości dla odbiorców. Estetyczne logo wzbudza większe zaufanie i zapada w pamięć, a wraz z nim – wszystkie związane z marką informacje oraz emocje. Staranne przyjęcie założeń dla promowanego brandu, określenie jego grupy docelowej oraz przekazanie odpowiednich wartości właśnie za pośrednictwem znaku towarowego może być bardzo efektywną formą kreowania wizerunku firmy.

Dlaczego warto zainwestować w logo?

Inwestycja w projekt logo to sposób na uzyskanie niezwykle silnego efektu promocyjnego. Znak towarowy może się znajdować nie tylko w materiałach reklamowych, ale również wielu miejscach na obszarze siedziby firmy. Nierzadko widnieje nad głównym wejściem, na drzwiach pomieszczeń czy biurowych przedmiotach użytkowych. Wielokrotne powtórzenie charakterystycznego loga wywołuje efekt skutecznego utrwalenia jego wizerunku w świadomości klientów. Występuje tym samym zjawisko podobne do procesu uczenia się, dzięki czemu odbiorcy automatycznie zapamiętują wszelkie skojarzenia i doświadczenia związane z odwiedzoną firmą. Świadomość pozytywnego oddziaływania logo mają wszystkie największe przedsiębiorstwa franczyzowe, które eksponują swoje znaki towarowe w każdym strategicznym obszarze.

Projektowanie logo Warszawa

Unikalne, wyróżniające się i starannie przygotowane logo skutecznie podnosi wartość marki. Dotyczy to zarówno firm działających stacjonarnie, jak i przedsiębiorstw ukierunkowanych na świadczenie usług online. Inwestycja w znak towarowy świadczy o zwrocie w kierunku jakości i unikalności, a zarazem odcięciu się od powierzchowności i powtarzalności. Decydując się na zlecenie opracowania logo, warto wybrać wykonawców o odpowiednim potencjale. Bogatą ofertę posiada w dziedzinie projektowania logo Warszawa. Firma robimylogo.pl przygotowuje swoje projekty z myślą o korzyściach dla odbiorców, biorąc pod uwagę potrzeby klienta oraz starając się opracować spójną i skuteczną wizję. Logo jest pierwszym, bezpośrednim komunikatem wysyłanym klientowi – jego treść powinna być nieprzypadkowa, a zarazem ściśle informacyjna. Otwartość na zmiany i sugestie inwestora to podstawa współpracy z projektantem, która może w przyszłości bardzo się opłacić.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here