Aby czymś zainteresować i przyciągnąć oraz zatrzymać klienta warto zainwestować niewielką sumę w gadżety reklamowe, takie jak na przykład: ołówki, długopisy, płócienne torby, koszulki, kubki lub nawet cukierki z nadrukiem.

Jest to bardzo ciekawa forma reklamy. Są to przedmioty, których każdy używa codziennie lub prawie codziennie, zatem warto dotrzeć do podświadomości klienta używając nadruku z logo firmy lub jakimś hasłem. Szczególnie interesującym pomysłem na gadżet reklamowy są cukierki – najczęściej spotykane są krówki, ale można zamówić także inne rodzaje słodkości z naszym logo (chociaż samych krówek jest tyle różnych rodzajów, że jest w czym wybierać, nawet nie interesując się innymi słodyczami).

Szczególnie dobrze, krówki reklamowe sprawdzają się podczas targów, konferencji lub innych imprez masowych, gdzie obok stoiska naszej firmy przechodzi cała masa ludzi i często nie ma nawet czasu się zatrzymać, ale po cukierka każdy chętnie sięgnie. Na papierku można umieścić logo i nazwę firmy, a także na przykład adres i numer telefonu. W takiej sytuacji krówka ciągutka pełni nie tylko rolę smacznej przekąski, ale także wizytówki naszej firmy. Wystarczy bardzo prosty projekt i znalezienie firmy, która ten projekt niedrogo zrealizuje, a dostaniemy tyle słodkich reklam naszej firmy ile tylko potrzebujemy.

Jednak uwaga – w przeciwieństwie do koszulek, długopisów i kubków reklamowych, cukierki mają ograniczoną datę ważności, zatem, jeśli je zamówimy, należy je spożyć w przeciągu pół roku. W związku z tym nie warto produkować naszych firmowych cukierków na zapas, ale wówczas, gdy wiemy, że uda się je wszystkie rozdać. Szkoda by było zmarnować karton słodyczy lub nieopatrznie poczęstować klienta krówką tak twardą, że można by zęby połamać – wówczas nie zrobimy raczej zbyt dobrego wrażenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here