3 powody, dla których warto inwestować w kampanie reklamowe w social mediach

Social media to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji ze współczesnym klientem. Prawie każdy z nas choć raz dziennie odwiedza portale takie jak Facebook, Instagram, Twitter czy inne. Nie ulega więc najmniejszej wątpliwości, że dobrze stworzony profil społecznościowy firmy będzie świetnym narzędziem do komunikacji. Na co dokładnie wpłynie?

Przyciąganie zainteresowania i poszerzanie bazy klientów

Media społecznościowe służą przede wszystkim komunikacji i rozrywce. Oczywiście, szukamy tam także rzetelnych informacji i możliwości własnego rozwoju, ale wszystko to odbywa się przy współudziale znajomych i sporej dawce dobrej zabawy. Wniosek? Najbardziej interesujące jest to, co jednocześnie bawi.

Jeśli zatem chcesz przyciągać zainteresowanie, powinieneś zdecydować się nie tylko na posty czysto sprzedażowe, reklamujące Twoją firmę i jej produkty lub usługi. Dodaj do tego intrygujące informacje, ciekawostki, których nie można znaleźć na innych stronach, a o których ty wiesz, albo porady. Nie bój się drobnych żartów czy zabawy z odbiorcami.

W efekcie na pewno zyskasz ich zainteresowanie twoim profilem, które szybko będzie się rozszerzało. Media społecznościowe pozwalają na łatwe przesyłanie interesujących postów dalej, co sprawia, że baza potencjalnych klientów może rozrastać się w mgnieniu oka. Każdy nowy, zaciekawiony obserwujący to twój potencjalny, przyszły kupujący, więc utrzymaj jego uwagę.

Budowanie relacji z klientami

Utrzymywanie dobrych relacji z klientami jest jedną z podstaw skutecznego marketingu i zachęcania ich do korzystania z twoich usług i produktów. Dlatego pozwól sobie na dyskusje na Facebooku czy Instagramie. Zachęć swoich klientów, aby zaprezentowali na twoim profilu zdjęcia, na których uwiecznili to, co otrzymali od ciebie. Możesz ich za to nagrodzić ciekawym rabatem lub gadżetem, który będzie przypominał, iż warto trzymać się twojej firmy.

Dzięki budowaniu pozytywnych relacji i dobrej komunikacji, zyskasz szybko wierność swoich fanów, a tym samym będziesz mógł zwiększyć obroty swojej własnej firmy.

Nowe oblicze firmy

Na co dzień twoja firma prezentuje się dość sztywno i bezosobowo? Zmień to, korzystając z mediów społecznościowych. Pokaż swoim klientom, że zatrudniasz ludzi z krwi i kości, którzy przy pracy potrafią też być dobrymi kolegami. Przyjazna atmosfera i uśmiechnięte twarze często mówią klientom więcej, niż sztampowe reklamy, a social media, lepiej niż jakikolwiek inny kanał informacji, pozwalają je przedstawić.

Kampania z profesjonalistami

Jeśli przekonaliśmy cię, iż warto korzystać z kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, na pewno zadajesz sobie pytanie: jak to zrobić? Być może do tej pory nie miałeś okazji zajmować się profilem społecznościowym firmy i teraz kłopoczesz się, od czego zacząć.

Z pomocą przyjdą ci specjaliści, których znajdziesz na stronie StudioKreacja.pl. Zajmą się oni dla ciebie kompleksowym tworzeniem strony internetowej, profilu w wybranych mediach społecznościowych czy pełnej kampanii reklamowej na różnych kanałach. Zaufaj ich doświadczeniu i obserwuj, jak szybko przybywa ci fanów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here